Прочитати всю роботу : https://docs.google.com/document/d/14NFYf__229NO28yFZ_HQRQBDg5SLKDwS9YUAoDLfj20/edit?usp=sharing
Педагогічне
дослідження проблеми
«Формування предметної компетентності учнів з хімії
шляхом застосування прийомів ейдетики та мнемотехніки»
Зміст роботи
Вступ. Актуальність проблеми
Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення процесів пам’яті.
1.1.
Пам'ять
як психофізіологічний процес.
1.2.
Теорії
пам’яті людини.
1.3.
Поняття
про мнемоніку та ейдетику.
Розділ 2. Практичне застосування знань про процеси пам’яті
під час викладання хімії.
2.1. Особливості
організації процесів сприйняття та запам’ятовування
2.2. Досвід
застосування прийомів, що полегшують запам’ятовування хімічних понять, процесів
та явищ.
Висновки
Список використаних джерел
Актуальність
проблеми
Шкільний предмет «Хімія» належить до освітньої галузі
«Природознавство», метою якої є формування природознавчої компетентності учня
шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, способів
навчально-пізнавальної діяльності, розвитку ціннісних орієнтацій у різних
сферах життєдіяльності та природоохоронної практики. Серед завдань - формування
учнів цілісного уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу, роль і
місце людини в природі. розвиток розумових здібностей учнів, їх
емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до
творчості, самовираження і спілкування; а також оволодіння доступними способами
пізнання предметів і явищ природи. Тому оволодіння предметною компетентністю
щодо навчального предмета «хімія» передбачає опанування учнями хімічної
термінології, наукового змісту основних хімічних понять, законів та розуміння
суті хімічних явищ.
Уміння запам’ятовувати і швидко відтворювати теоретичний
матеріал є однією з необхідних умов успішності учня. Отже, перед учнем постає
проблема: якомога краще засвоїти великий обсяг інформації, і це йому не завжди
під силу, оскільки складними є назви хімічних речовин, величезна кількість
формул, понять, правил, законів. Часто ми стикаємося з такою трудністю – чим
більше учитель вимагає, контролює, перевіряє, тим гірше дитина запам’ятовує
матеріал. Тому для формування предметної компетентності в учнів необхідне
вдосконалення методики уроку шляхом використання продуктивних технологій навчання
в умовах зростаючого обсягу інформації внаслідок інтенсивного розвитку хімічної
науки. Одним із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку є застосування
прийомів ейдетики та мнемотехніки.
Немає коментарів:
Дописати коментар