10 груд. 2014 р.

Формування предметних компетентностей учнів з біології шляхом застосування прийомів ейдетики та мнемотехніки
Зміст роботи

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення процесів пам’яті.

1.1.         Пам'ять як психофізіологічний процес.

1.2.         Теорії пам’яті людини.
1.3.         Поняття про мнемоніку та ейдетику.
Розділ 2. Практичне застосування знань про процеси пам’яті під час викладання біології.
2.1. Особливості організації процесів сприйняття та запам’ятовування
2.2. Досвід застосування прийомів, що полегшують запам’ятовування біологічних понять, процесів та явищ.
Висновки
Список використаних джерел

Вступ
Шкільний предмет «Біологія» належить до освітньої галузі «Природознавство», яка передбачає формування в учнів цілісного уявлення основним завданням якої є формування про сучасну природничо-наукову картину світу, роль і місце людини в природі. цілісних уявлень. Тому оволодіння предметною компетентністю щодо навчального предмета «біологія» забезпечує формування міцних і глибоких знань про будову, функціонування, екологію, еволюцію біологічних систем на різних рівнях організації; розвиток пізнавальних інтересів учнів, інтелектуальних і творчих здібностей тощо. Предметна компетентність включає складові: логіко – змістову, пізнавальну, дослідницьку та операційну.
Отже, перед учнем постає проблема: якомога краще засвоїти великий обсяг інформації, і це йому не завжди під силу. Часто ми стикаємося з такою трудністю – чим більше учитель вимагає, контролює, перевіряє, тим гірше дитина запам’ятовує матеріал. Тому для формування предметних компетентностей в учнів необхідне вдосконалення методики уроку шляхом використання продуктивних технологій навчання в умовах зростаючого обсягу інформації внаслідок інтенсивного розвитку біологічної науки. Одним із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку є застосування прийомів ейдетики та мнемотехніки.
  

2 коментарі:

  1. Юлія Пошенко12.12.14, 13:34

    Дуже цікавий матеріал про продуктивні технології, які надають можливість підвищувати ефективність сучасного уроку. Згодна з Вами, що яскраві чіткі зорові образи на уроці необхідні та корисні. Бажаю Вам творчих здобутків!

    ВідповістиВидалити
  2. Оксано, прийоми ейдетики та мнемотехніки викликають бажання вивчати предмет. Молодець. Актуально.

    ВідповістиВидалити