15 груд. 2014 р.

Шаблон самоаналізу уроку



Самоаналіз уроку ____________ в ____ класі.     
Дата проведення _____________
Тема: __________________________________________________________________________
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу по результатам педагогічного аналізу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тип уроку _______________________________________________________________
3. Завдання  уроку:     а)загальноосвітні_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
б)виховні______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
в)розвиваючі___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
 4. Методи та прийоми навчання:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Форми роботи на уроці: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Обладнання, засоби навчання: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Обґрунтування вибору структури уроку: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Раціональність розподілу часу: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Організація контролю знань учнів: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Організація самостійної роботи учнів: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Організація розумової діяльності учнів на уроці ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Диференційований та індивідуальний підхід до учнів ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Психологічна атмосфера та зацікавленість учнів матеріалом на уроці: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Відповідність обсягу домашнього завдання ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Недоліки ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
16. Висновки __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вчитель _________________________________________________________________

1 коментар:

  1. Ірина Семенюк22.12.14, 17:04

    Шаблон самоаналізу уроку - це дуже зручно, і, я думаю, пригодиться багатьом учителям, особливо молодим!

    ВідповістиВидалити