Самоаналіз уроку ____________ в ____
класі.
Дата проведення _____________
Тема:
__________________________________________________________________________
1. Характеристика навчальних можливостей класного
колективу по результатам педагогічного аналізу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тип уроку _______________________________________________________________
3. Завдання
уроку: а)загальноосвітні_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
б)виховні______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
в)розвиваючі___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;
4. Методи
та прийоми навчання:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Форми роботи на уроці:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Обладнання, засоби навчання:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Обґрунтування вибору структури уроку:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Раціональність розподілу часу:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Організація контролю знань учнів:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Організація самостійної роботи учнів:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Організація розумової діяльності учнів на
уроці
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Диференційований та індивідуальний підхід до
учнів
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Психологічна атмосфера та зацікавленість учнів
матеріалом на уроці: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Відповідність обсягу домашнього завдання
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Недоліки
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
16. Висновки __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вчитель
_________________________________________________________________
Шаблон самоаналізу уроку - це дуже зручно, і, я думаю, пригодиться багатьом учителям, особливо молодим!
ВідповістиВидалити