14 груд. 2014 р.

План самоосвіти


План самоосвіти
вчителя  хімії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області Красножон О.В.
на 2014-2015 навчальний рік
Методична проблема школи: «Вдосконалення сучасного уроку та громадянське виховання учнів».
Методична проблема вчителя: «Формування предметної компетентності учнів з хімії засобами ейдетики та мнемотехніки»
Мета:
 ознайомитися із загальними аспектами використання  інформаційних технологій під час вивчення хімії та біології;
 навчитися застосовувати  інформаційні технології на уроках хімії та біології;
 вдосконалювати професійні навики планування та організації власної праці та праці школяра;
 підвищити власний методичний, а також теоретичний рівень.
Зміст самоосвіти.
1.     Вивчення законодавчих та нормативно-правових документів
 1.1 Національна доктрина розвитку освіти.
1.2 Закон «Про освіту».
1.3 Закон «Про загальну середню освіту».
1.4 Національна стратегія розвитку освіти на 2014 – 2021 н.р.
1.5 Новий Державний стандарт середньої освіти.
 1.6 Положення про кабінети природничо – математичного циклу.
2.     Вивчення науково-методичних документів
      2.1.  Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2014-2015     навчальному році.
     2.2. Програма з біології для 6 класу
2.3 . Нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
3.     Вивчення методичної та фахової літератури.
3.1.  Методичний вісник КОІППО ім.. В. Сухомлинського № 50
3.2.  Статті у фахових журналах та мережі Інтернет.
4.     Розвиток та вдосконалення навиків.
4.1. Створення інтерактивних презентацій
4.2. Створення відео презентацій.
4.3. Застосування Тест – систем.
4.4. Створення власного блогу та сайту.
4.5. Поповнення портфоліо.
4.6. Залучення учнів до пошукової роботи з використанням інформаційних технологій.
4.7. Роботи з програмним забезпеченням, які можна використовувати на уроках хімії та біології.
4.8. Використання мережі Інтернет з метою підготовки до уроків.
4.9. Проведення лабораторних та практичних робіт у відео форматі.
4.10.Застосування тестів в форматі ДПА для здійснення контролю знань учнів.
5.     Підвищення результативності роботи.
5.1. Організація роботи предметного гуртка з хімії.
5.2. Організація консультацій для учнів.
5.3. Організація підготовки учнів до предметних олімпіад.
                                       Практичні завдання:  
1.     Поповнити електронну бібліотеку кабінету та бібліотеку електронних наочностей.
2.     Підготувати виступ – презентацію на засідання методичного об’єднання.
3.     Провести відкритий урок з використанням інформаційних технологій.
4.      Підготувати ряд презентацій з метою унаочнення навчального процесу.
5.     Залучити учнів до підготовки проектів та презентацій.
6.     Продовжити роботу над власним портфоліо в електронному варіанті.
7.     Продовжити підписку на фахові журнали у 2014-2015 році.
8.     Поповнити науково-методичну базу кабінету новими публікаціями.
9.     Брати активну участь у роботі районного наукового товариства вчителів природничого циклу.
10.    Розробити та провести позакласний захід з використанням ІКТ.
11.   Продовжити роботу над власною методичною розробкою.
12.  Продовжити роботу над екологічним проектом.

1 коментар:

  1. Анонім16.12.14, 07:40

    План самоосвіти змістовний та насичений.Микола Захаренко.

    ВідповістиВидалити