План
самоосвіти
вчителя
хімії загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області Красножон
О.В.
на 2014-2015 навчальний рік
Методична проблема школи: «Вдосконалення сучасного уроку
та громадянське виховання учнів».
Методична проблема вчителя: «Формування предметної
компетентності учнів з хімії засобами ейдетики та мнемотехніки»
Мета:
ознайомитися із загальними
аспектами використання інформаційних технологій під час вивчення хімії та
біології;
навчитися застосовувати
інформаційні технології на уроках хімії та біології;
вдосконалювати професійні навики
планування та організації власної праці та праці школяра;
Зміст самоосвіти.
1. Вивчення законодавчих
та нормативно-правових документів
1.1 Національна
доктрина розвитку освіти.
1.2 Закон «Про
освіту».
1.3 Закон «Про
загальну середню освіту».
1.4 Національна
стратегія розвитку освіти на 2014 – 2021 н.р.
1.5 Новий
Державний стандарт середньої освіти.
1.6 Положення
про кабінети природничо – математичного циклу.
2. Вивчення
науково-методичних документів
2.1. Методичні рекомендації щодо викладання хімії у
2014-2015 навчальному році.
2.2. Програма з біології для 6 класу
2.3 . Нові
критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
3. Вивчення методичної
та фахової літератури.
3.1. Методичний вісник КОІППО ім.. В. Сухомлинського № 50
3.2. Статті у фахових журналах та мережі Інтернет.
4. Розвиток та
вдосконалення навиків.
4.1. Створення інтерактивних презентацій
4.2. Створення відео презентацій.
4.3. Застосування Тест – систем.
4.4. Створення власного блогу та сайту.
4.5. Поповнення портфоліо.
4.6. Залучення учнів до пошукової роботи з використанням інформаційних технологій.
4.7. Роботи з програмним забезпеченням, які можна використовувати на уроках хімії та
біології.
4.8. Використання мережі Інтернет з метою підготовки до уроків.
4.9. Проведення лабораторних та практичних робіт у відео форматі.
4.10.Застосування тестів в форматі ДПА для здійснення контролю знань учнів.
5. Підвищення
результативності роботи.
5.1. Організація роботи предметного гуртка з хімії.
5.2. Організація консультацій для учнів.
5.3. Організація підготовки учнів до предметних олімпіад.
Практичні завдання:
1.
Поповнити електронну бібліотеку кабінету та бібліотеку електронних наочностей.
2.
Підготувати виступ – презентацію на засідання методичного об’єднання.
3.
Провести відкритий урок з використанням інформаційних технологій.
4.
Підготувати ряд презентацій з метою унаочнення навчального процесу.
5.
Залучити учнів до підготовки проектів та презентацій.
6.
Продовжити роботу над власним портфоліо в електронному варіанті.
7.
Продовжити підписку на фахові журнали у 2014-2015 році.
8.
Поповнити науково-методичну базу кабінету новими публікаціями.
9.
Брати активну участь у роботі районного наукового товариства вчителів
природничого циклу.
10. Розробити
та провести позакласний захід з використанням ІКТ.
11. Продовжити
роботу над власною методичною розробкою.
12. Продовжити
роботу над екологічним проектом.
План самоосвіти змістовний та насичений.Микола Захаренко.
ВідповістиВидалити